Dystrybutor Scanspeak
Przechowalnia

REGULAMIN SKLEPU


WŁAŚCICIELEM SKLEPU akustyk.com.pl JEST

AKUSTYK

Warszawa 02-791, Stryjeńskich 8/284
Telefon: 22 402 56 57
e-mail: akustyk@akustyk.com.pl
NIP: 525 134 25 80 REGON: 012782424
Firma zarejestrowana w Ewidencji Działalności Gospodarczej
prowadzonej przez Prezydenta m.st. Warszawy
pod numerem 9647/320822


1. Firma AkustyK prowadzi sprzedaż i świadczy usługi Konsumentom i Przedsiębiorcom.

2. Firma Akustyk zastrzega sobie ograniczenie dostępności wskazanych Towarów (możliwość zawarcia umowy kupna – sprzedaży) do wybranych grup Klientów – Konsumentów lub Przedsiębiorców.

3. Za sprzedaż Konsumentom traktowana jest transakcja przeprowadzona po wybraniu przez Zamawiającego, na stronie Dane do wysyłki, opcji Osoba Prywatna, a za sprzedaż Przedsiębiorcom – opcji Firma. Przy zamówieniu drogą mailową zamawiający powinien jasno określić, czy zamawia jako Osoba Prywatna, czy jako Firma.

4. Znajdujący się w zakładce pełny tekst Regulaminu dotyczy sprzedaży dla Konsumentów. Sprzedaż Przedsiębiorcom regulują odrębne przepisy Polskiego Prawa.

5. Zamówienia można składać zarówno poprzez funkcje sklepu (rozdziaŁ III, pkt 5 Regulaminu), jak też drogą mailową – akustyk@akustyk.com.pl.

6. Przyjęcie zamówienia, czy to złożonego poprzez funkcje sklepu, czy przez korespondencję mailową, zawsze potwierdzane jest mailem ze strony firmy AkustyK. Dopiero po uzyskaniu potwierdzenia należy dokonać płatności.

7. Pozycje z działu GŁOŚNIKI, które wskazane są w sklepie jako dostępne (komunikat „Dodaj do koszyka”), w przeważającej większości są faktycznie dostępne i możliwe jest ich dostarczenie w ciągu kilku dni po zapłacie. Mogą jednak mieć miejsce wyjątki od tej reguły, o czym zamawiający zostaje natychmiast poinformowany. Pozycje te pozostają jednak w regularnej ofercie i w krótkim czasie braki magazynowe są uzupełniane.

8. Pozycje z działu GŁOŚNIKI, przy którym występuje komunikat „Zapytaj od dostępność”, sprowadzane są tylko na indywidualne zamówienie, pochodzące od firm. O terminie dostępności i warunkach płatności informujemy zainteresowanych w korespondencji mailowej.

9. Pozycje z działu ZESPOŁY GŁOŚNIKOWE, zarówno ZESTAWY DO MONTAŻU, jak i KOLUMNY ZŁOŻONE, realizowane są na indywidualne zamówienia w oparciu o zindywidualizowaną specyfikację. Jako takie, nie podlegają prawu do zwrotu bez podania przyczyny (rozdział VI, pkt 8c REGULAMINU).

10. Pozycje z działu ZESTAWY DO MONTAŻU realizowane są w ciągu ok. tygodnia. Dokładny termin i sposób płatności ustalamy telefonicznie lub w korespondencji mailowej i ostatecznie potwierdzamy mailem.

11. Pozycje z działu KOLUMNY ZŁOŻONE realizowane są w terminie od jednego do trzech miesięcy. Dokładny termin i sposób płatności ustalamy telefonicznie lub w korespondencji mailowej i ostatecznie potwierdzamy mailem.

12. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących cech towaru, jego dostępności, ceny, sposobu zapłaty i wysyłki, praw do zwrotu i reklamacji, rekomendowany jest kontakt telefoniczny – tel. 601 34 18 73.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BRAK PRODUKTÓW
Oprogramowanie sklepu internetowego Darmowe sklepy internetowe
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl