REGULAMIN SKLEPU
WŁAŚCICIELEM SKLEPU akustyk.com.pl JEST
AKUSTYK
Warszawa 02-791,
Stryjeńskich 8/284
Telefon: 22 402 56 57
e-mail:
akustyk@akustyk.com.pl
NIP: 525 134 25 80 REGON: 012782424
Firma zarejestrowana w Ewidencji Działalności Gospodarczej
prowadzonej przez Prezydenta m.st. Warszawy
pod numerem 9647/320822
1. Firma AkustyK prowadzi
sprzedaż i świadczy usługi Konsumentom i Przedsiębiorcom.
2. Firma Akustyk zastrzega
sobie ograniczenie dostępności wskazanych Towarów (możliwość zawarcia umowy
kupna – sprzedaży) do wybranych grup Klientów – Konsumentów lub
Przedsiębiorców.
3. Za sprzedaż Konsumentom
traktowana jest transakcja przeprowadzona po wybraniu przez Zamawiającego, na
stronie Dane do wysyłki, opcji Osoba Prywatna, a za sprzedaż Przedsiębiorcom –
opcji Firma. Przy zamówieniu drogą mailową zamawiający powinien jasno określić,
czy zamawia jako Osoba Prywatna, czy jako Firma.
4. Znajdujący się w
zakładce pełny tekst Regulaminu dotyczy sprzedaży dla Konsumentów. Sprzedaż
Przedsiębiorcom regulują odrębne przepisy Polskiego Prawa.
5. Zamówienia można składać
zarówno poprzez funkcje sklepu (rozdziaŁ III, pkt 5 Regulaminu),
jak też drogą mailową – akustyk@akustyk.com.pl.
6. Przyjęcie zamówienia, czy
to złożonego poprzez funkcje sklepu, czy przez korespondencję mailową, zawsze
potwierdzane jest mailem ze strony firmy AkustyK. Dopiero po uzyskaniu
potwierdzenia należy dokonać płatności.
7. Pozycje z działu GŁOŚNIKI,
które wskazane są w sklepie jako dostępne (komunikat „Dodaj do koszyka”), w
przeważającej większości są faktycznie dostępne i możliwe jest ich dostarczenie
w ciągu kilku dni po zapłacie. Mogą jednak mieć miejsce wyjątki od tej reguły, o
czym zamawiający zostaje natychmiast poinformowany. Pozycje te pozostają jednak
w regularnej ofercie i w krótkim czasie braki magazynowe są uzupełniane.
8. Pozycje z działu GŁOŚNIKI,
przy którym występuje komunikat „Zapytaj od dostępność”, sprowadzane są tylko
na indywidualne zamówienie, pochodzące od firm. O terminie dostępności i
warunkach płatności informujemy zainteresowanych w korespondencji mailowej.
9. Pozycje z działu ZESPOŁY
GŁOŚNIKOWE, zarówno ZESTAWY DO MONTAŻU, jak i KOLUMNY ZŁOŻONE, realizowane są na
indywidualne zamówienia w oparciu o zindywidualizowaną specyfikację. Jako
takie, nie podlegają prawu do zwrotu bez podania przyczyny (rozdział VI, pkt
8c REGULAMINU).
10. Pozycje z działu ZESTAWY
DO MONTAŻU realizowane są w ciągu ok. tygodnia. Dokładny termin i sposób
płatności ustalamy telefonicznie lub w korespondencji mailowej i ostatecznie
potwierdzamy mailem.
11. Pozycje z działu KOLUMNY
ZŁOŻONE realizowane są w terminie od jednego do trzech miesięcy. Dokładny
termin i sposób płatności ustalamy telefonicznie lub w korespondencji mailowej
i ostatecznie potwierdzamy mailem.
12. W
razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących cech towaru, jego dostępności,
ceny, sposobu zapłaty i wysyłki, praw do zwrotu i reklamacji, rekomendowany
jest kontakt telefoniczny – tel. 601 34 18 73.